wtorek, 18 stycznia 2011

Moc życzeń

A ja oczywiście dalej, zamiast zająć się magisterką, tworzę i tworzę. To jakaś paranoja, że przypływ weny mam zawsze wtedy, kiedy czas powinnam poświęcać sprawom ważniejszym... Ale pomysł mnie nękał i musiałam się od niego uwolnić (czyt. urzeczywistnić). 
Obiecuję sobie, że to na razie ostatnia sprawa, zanim nie dopieszczę teoretycznej części magisterki i nie zrobię schematu badań...
A kartka wyszła tak:




Fioletowy papier, kwiatuszki (moje ukochane...), perełki i ćwieki są ze scrap.com.plu.

Miłego dnia :)


3 komentarze:

  1. Śliczna karteczka. Jest na niej wszystko, co bardzo lubię:kolor fioletowy, doily lace, cudna rameczka i zawijasek z wykrojnika oraz perełki i ćwieki - cóż można chcieć więcej?

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka prześliczna.
    Dziękuję za udział w moim candy i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietna kartka! Fajny pomysl z ta rameczka.

    OdpowiedzUsuń