niedziela, 16 stycznia 2011

Dla odmiany elegancko

Musiałam jakoś odreagować poprzednią, bałaganiarską kartkę. I chyba się udało - po pierwsze, z nowej jestem naprawdę zadowolona, a po drugie ta wczorajsza dziś podoba mi się bardziej :)
Znowu z ptaszkowym wzorem, za to bez użycia scrapowych papierów. Sama sobie wytłoczyłam i potężnie zembossowałam zwykły papier wizytówkowy. Lśni jak ta lala, choć na tych komórkowych zdjęciach aż tak tego nie widać.



Stwierdziłam, że nie chce mi się pisać każdorazowo, co skąd pochodzi - zresztą mam coraz więcej rzeczy, więc coraz gorzej idzie mi zapamiętanie źródła ich pochodzenia. Będę się odnosić tylko do miejsca, z którego bywają profity :) Czyli: folder do embossingu, tusz do embossingu, brązowy tusz, perełki i ćwiek pochodzą ze scrap.com.plu.

Miłego dnia :)


1 komentarz: