wtorek, 28 września 2010

Infantylnie

Dziś karteczka w klimacie mocno dziecięcym, by nie rzec dziecinnym :) Powstała bardziej z chęci wykorzystania fajnego papieru i zalegającego kwiatka rozetkowego niż z konkretnej okazji. Dlatego też, póki co, oszczędziłam jej napisu. Aha, na zdjęciu leży na bazie, którą bigując, niemalże przedarłam. A że chwilowo zabrakło mi gładkiego sztywnego papieru, to ostateczne przyklejenie musi trochę poczekać :)
Oto kartka ogółem:


I w szczegółach:



Papiery, białe kwiatki i ćwiek ze scrap.com.plu, stempelek ze Świata Pasji, Pearl Makery emipkowe... I to chyba wszystko.

Miłego dnia :)



2 komentarze:

  1. kilka minut temu podziwiałam na forum! :) Śliczne kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Infantylnie ale JAK PIĘKNIE!!! te kolory takie radosne! SLICZNIE

    OdpowiedzUsuń