sobota, 21 sierpnia 2010

Roczek i Święta

W ostatnim czasie zrobiłam kilka kartek, ale chwilowo byłam pozbawiona aparatu, stąd brak nowych notek na blogu.
Zrobiłam kartkę na roczek córeczki mojego kuzyna, jednocześnie pierwszy raz używając stempelka z Tildą. Są urocze :)


Stempelek kolorowany biedronkowymi kredkami, papier i kwiatki ze scrap.com.plu.

Potem przyszedł czas na pierwsze próby kartek świątecznych. Stworzyłam bliźniacze składaki.







Nie jestem do końca zadowolona z efektów moich malowanek, ale dopiero się ćwiczę w tej kwestii... I ciągle mam ochotę na inwestycję w promarkery, bo kredki są spoko, ale jednak to nie to samo. W świątecznych kartkach użyłam papierów ze scrap.com.plu, Świata Pasji (stąd też jest drugi ze stempelków) i Lidla.
I to by było na tyle, jeśli chodzi o nowości. Niebawem wyjeżdżam na dłuższy okres, a po powrocie chyba rzucę się w wir zakupów... Bo poza promarkerami kusi mnie Cuttlebug :)

Miłego dnia :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz