sobota, 31 lipca 2010

Pierwsze koty za płoty

A jednak udało mi się ruszyć z pracą nieco wcześniej. Między kolejnymi konkursami urodzinowymi scrap.com.plu postanowiłam zmierzyć się z moją pierwszą kopertówką.
Oczywiście nie obyło się bez paru błędów i nierówności (wycięłam tył i górną część przodu jako dwa osobne kawałki, mimo że są z tego samego papieru - a to trochę brzydko wygląda, gdyby przyjrzeć się górnej krawędzi), niemniej i tak jestem dumna, że przełamałam lęk przed użyciem nożyczek w obliczu tak cudownego papieru :)
Sam papier był na tyle wzorzysty, że postanowiłam nie przesadzać z ozdobami, w dodatku gumkowa tasiemka na brzegach (poświęciłam element bluzki...) sama w sobie wystarczająco przyciąga wzrok.



Papiery i kwiatek ze scrap.com.plu, tasiemki - zbiory własne :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz